Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, May 22, 2011

akan tiba ~

assalammualaikum.

bile dalam keadaan yang sangat sulit ni, kita nak sangat akan ade seseorang yang mampu menyelami dan mengetahui ape ade dalam hati kita. kite semestinye harap ada owang yang akan bantu kita. walaupun kadang kala tade sape akan peduli dan hirau kita. mungkin diri sendiri yang terlalu harap balasan baek owang. diri sendiri yang ta penah dapat perhatian owang. *sigh. bukan aku mengeluh akan nasib diri. tapi sekadar mengingatkan diri, yang hidup kat dunia nie perlu banyak berdikari. tak semua yang kita buat akan puaskan hati semua owang. namun, semestinye kita lupa. ada DIA yang akan sentiasa bantu kita. saat kita susah mahupun senang, DIA pasti sedia membantu kita. kita jew yang sering lupa kebaikan DIA. kita je yang sering abaikan tanggungjawab kita pada DIA. DIA yang mengetahui segala galanya . DIA yang menentukan takdir kita.

ye. aku tahu aku sering abaikan DIA. saat aku gembira aku lupa DIA. terlalu banyak dosa aku pada DIA . semoge aku masih ada peluang untuk tebus dosa aku ;(

*entry tacing yang amat. harap maaf. entry sekadar pengingat untuk diri sendiri.
yang baek jadikan ikutan.


(patotla mata kanan asek berkelip 2,3 hari lepas, rupenye air mata nak mengalir =.=)

No comments: