Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Monday, May 23, 2011

entry kosong ~


assalammualaikum.

selepas bemandi peluh mengemas ape yang patut untuk di angkut bawa balik, tetibe aku teringat sesuatu. sesuatu yang berlaku 3 tahun lepas.

keadaan yang hampir sama . aku kemas barang untuk bawak kat jb *tak byk sebab tade pengalaman masuk asrama kan.

then skunk plak, aku mengemas barang untuk dibawa balik ke ruma. jumlah berat barang tak sama pon. berkurang? lagi la mimpi.

sayu? memangla. walaupun bilik nie bukan la bilik 3 tahun aku. tapi tetap ade sejarahnye kan. same macam kowang2 jugak.

*sigh. rase janggal plak tulis blog kali nie * tetibe. mybe hati makin dekat pada ruma kot *tetibe lagi.


*entry semalam abaikan. si enchek masih merajuk. tak un9 sampai skunk. ashane nak suh beliau ajar amek darah rabbit nie ;(

kalaw darah manusia gagah lagi .

see. comel nie. ta sampai aty nak amek darah dia ><


kalaw berjaya amek darah binatang comel nie, mesti aku da leh jadi dokter haiwan kan? haha *tetibe


No comments: