Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Saturday, May 21, 2011

tanpamu ~




assalammualaikum

skunk tengah sebok owang sume ckp pasal NKTM kan? sume status nak post kebestan filem nie.

ekceli aku pon mase cter nie ditayangkan kat tv, tak tengok sangat pun. just terpandang or layankan je mak aku tengok *kejam tak.hehe
so, aku pun ta tahu n da lupe sikit ape sebenarnye cerita tuh. dan skunk, aku pasti kebanyakan owang sume da g panggung tengok cter nurkasih ni kan? nak tengok betapa baek, sopan santunnye seorang wanita muslimah seperti amina, dengan kekasihnye adam. *ke aidil. entah. hehe.

aku taleh review cter nie pasal ape. sebab aku tak tengok lagi kan. dan insyaallah kalaw elaun aku da kuar dan waktu tuh tayangan masih ade, mungkin la aku akan tengok *ikut mood. hehe

jum layan gamba2 santek dan ensem pelakon NKTM nie sambil layan salah satu lagu tema filem nie :

si cntek amina ;)


see, romantik kan ;)


awww . .


weewit .


adek mia sara pon ade ;)


ensem tak? hehehe * cool


chomel ~


* sape2 yang da tengok leh la share2 citer yer :)


1 comment:

puteraduyong said...

apepun tiz zaqyah...manis bila bertudung...sangat suka dia dlm keadaan begitu....