Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Wednesday, April 6, 2011

hari bersejarah tuh macam hari bersejarah negeri melaka ke ek * musykil


assalammualaikum.

hari nie nak hapdate pasal quite special lha ;)
okeh, mungkin pagi tadi, hormon aku agak ta stabil sebab sumthing happen. yela nak exam OSCE kan. harusla tensen memanjang. huhu.
tapi agak ok la. agak tak mencabar sangat pun soklan2 exam tadi. harap2 markah nye pon okeh kebabom la :)

okeh, pasal trial OSCE memang da lepas. tapi jangan lupe plak exam betul nye kurang sebulan jew dari sekarang . beware la kaw nadh oit .

eh eh.. tetibe rase macam nak upload pixie nie la.huhu.. jangan tanye kenapa oke. sebab aku takan bagitahu.hahaha






eh eh.. rase ade 1 lagila berkaitan dengan tarikh hari nie. ape ? kaw owang ta tahu? memang la kan sebab aku kan belum bagitahu lagi. ape daaaa. hehe.. cube klik kat atas tuh. ala kat relationship nye status tu. ye ye.. kalaw malas nak tengok tape, aku da capture da untuk kowang yang malas tu. hehe.. aku kan belogger baik. huhuhu.

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


sila abaikan tarikh semalam yang penuh emosi itu ok ;)



hari nie genap setahun da aku kapel ngan FAEZ. wink wink *. rase macam baru semalam kenal oyt. tetibe hari nie da setahun.

' b, o b. tetibe tekak nak makan buskin robbin sama itu kenny rogers la plak.' * tetibe .haha

* jum skodeng gambau aku date sama abang paez ^^

|

|

|

|

|


ni kat ICT beb .


ni kat mano lak. den da lupo ><


ni kat cs. ngan shawl hape2 tah.haha


muke puas bawu pas mandi kat sungai gabai ;)


angsana >> hari memenatkan tawaf 1 jb ;)


aishiteru b


tapi kalaw nak bagi hadiah, b bagi la kamera DSLR pun cukup da. hahaha . ta agak.


:b, baby sayang b sangat . saory kalaw baby nie suke sangat wat b sedih ke, marah ke ea . ailebyuu ;)
* kowang sile muntah oke ;D


p/s : jangan lupe doakan kebahagiaan aku dengan si dia oke ;)


No comments: