Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Tuesday, April 5, 2011

2 hati 1 jiwa


assalammualaikum wbt.

hari hari yang mendatang makin lama makin la mencabar. hidup haku makin ta hepi. tak tahu kenapa. mungkin sebab aku da banyak wat silap dalam hidup kot. anyway, aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada sahabat yang pernah jadi sahabat aku dunia akhirat walaupun sekejap jew. andai kaw terbaca entry nie, aku nak kaw tahu. ape pon ta penah berubah. aku banyak terasa dengan kaw. mungkin kaw juga macam tu. cuma sampai skunk, aku masih tak percaya yang kaw bole berubah drastik sampaikan ape yang kaw pertahan kan dulu kaw tolak tepi demi kerana seorang lagi insan yang kaw cintai. maaf kan aku susah nak terima segala perubahan tu.

aku tahu aku nie ta cukup sempurna untuk beliau. sampaikan muka aku pun beliau da ta sudi nak pandang da. ta pela. aku redha je. mungkin kesalahan aku pade beliau tersangatla besar hingga pandang aku pun jijik kan ><


terima kasih la sebab selama ni kaw sentiasa ada dengan aku. budi dan jasa kaw ta pernah sekalipun aku lupakan. mungkin ada hikmah segala yang berlaku pada kita. aku , kaw sume pun da matang. aku sendiri tanak benda kecik pisahkan kita. tapi, nampak kaw sendiri da bahagia dengan hidup kaw. aku cuma mampu lihat dan doa kebahagiaan kaw dear ;|


dari jauh, aku cemburu dengan limpah senyuman yang kaw beri pada orang. aku rindu detik kita bersama. tapela. aku akan berusaha jadi yang terbaek untuk semua orang. aku tak pernah lupakan kaw. aku takkan lupakan kaw. tu je yang aku nak kaw ingat dan simpan dalam kotak memori kaw.even satu hari kita terpisah, aku mintak kaw doakan kesejahteraan aku.

pertanyaan aku tentang perasaan kaw pada aku, masih lagi tak terjawab. mungkin dulu kaw memang sayang aku, tapi sejak hari tu, kaw da alihkan rasa tu pada orang lain. tak mengapala sahabat. doa aku kaw sentiasa bahagia. bukan ini yang kita minta kan? bukan ini juga yang kita impikan. tapi, semua da makin berubah kini. kaw dan aku , semuanya.

terima kasih sebab da lupakan aku . janji aku pada kaw, takkan aku lupa.
kita bersama sampai akhir hayat.







p/s : masih jelas terasa hati dengan beliau ;(

No comments: