Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, April 3, 2011

tiada makna ~


assalammualaikum.

da tak kesah kalaw ade owang nak kate aku ta pandai nak hargai owang laen. sebab aku taw aku macam mana.

da tak kesah kalaw tade owang nak sayang aku sebab kecabulan mulut aku. sebab aku taw kenapa aku bersuara macam tu.

da tak kesah kalaw owang da tanak kat aku sebab aku tahu aku bukan lah sesempurna mane.

da tak kesah dengan semua permainan kat dunia nie. sebab aku tahu, hidup aku da tak lama. satu hari nanti aku akan pergi. pergi tinggalkan segalanya.

da tak kesah andai teman rapat sendiri da tak peduli aku. sebab aku tahu dia akan gembira jua tanpa aku.

. . hidup ni umpama kita berlari mengelilingi bumi. lari jauh mana pon, kita tetap jua akan pusing tempat yang sama.

untuk orang2 yang pernah aku sakiti hatinya, terima la kemaafan aku walaupun ni bukanla hari raye. sebab aku tak tahu bile mase aku akan pergi . * sigh




1 comment:

aLieF si Muncung ManiS said...

hye dear...are u okay??? jgn sedih2 k..be happy..:P