Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, April 7, 2011

senior sangat ke kaw sampai nak buli junior T_T


assalammualaikum.

kenapa budak budak zaman sekarang nie banyak yang agak kurang di ajar ye? padehal duduk 1 bumbung nie . nak wat plak pangai palat kan. memang kaw salah orang la. lagi2 nak wat kat aku? eh eh. memang aku takan layan kaw la. duk la kaw wat dressing sowang2.

kalaw la awak tuh da sem nam macam akak nie tape la kan kalaw nak buli adek2 bawah kite
* teeett (opss ai senior baek okie.haha)


ni awak tuh pun baru nak hidup. da wat hal. aishh. baru tingat lah. bukan awak kew yang same2 keje ngan akak dulu . ala, yang ske lawan cakap akak, ske pegi wat keje tempat laen, yang ske menghilangkan diri tuh. kan? haa. betul la. bukan pelanduk due serupe. akak kenal junior, tak cam junior. eh eh eh ? * yang terasa sila jumpe akak untuk sesi suai kenal ye.

tapi yang paling ta leh diterima ramai, awak tuh da la nak exam osce next week kan, haa. da tuh tanak berlatih kew? kate praktis make perfect. oo lupe. cross da penuh tayah buadkan. * syabas!

malas la nak layan owang2 macam nie. kaw datang mintak tolong aku, aku boleh tolong. tapi kalaw nak harap aku yang prepare kan sume tok kaw, da masak, tolong suap lagi, memang kaw da bomb la. jangan sampai nanti satu wad tergendala sebab aku terlalu consentrate pade kaw ye >.<

---->> harap awak tuh tak macam ape yang akak anggapla yer. belaja la tul2. wat benda elok2. sure tade owang marah punye ;)


kalaw kene buli cmni kn best. konyang gak dapat makan ><

No comments: