Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, January 23, 2011

.kisah aku

assalammualaikum

hi. blog haku tukar wajah agy.yela, da aku tgk pon naek muak,apetah lagik kowng2kan.eleh.. malu lak. taw la belog nie sederhane je upenye. pengikot pon ta gamai. cedih cedih.huu. yang penting, ade stalker suda.hahaha.. okiesh peepss(gedik ta ai?haha), esok, super duper senior red sudeh setat posting oki.haa. jgn dok tnya cek prktikal mana ea. mana lagi, duk 3 tahun tempat sama yo. mesti taw an? HSA la pe lg. tp yg bagusnye, kiteowng dpt gak g HSI. phuhhhh. at last dpt gak g jaoh cket kan. hospital baru tuh. canggih lak. pakai komputer taw nak catat bp sume.mao tak bangge.hee. esok mule kat medical ward male. ala, asek muke aku jew duk wad tuh. tapi nak wat cane. wad tuh memerlukan owang2 seperti haku.walawehh.ahahhazss.. tape, wad tuh banyak PD. aku memang ske wat PD (mate ke atas,tgn ke dade). maka bermule la kesah ku di wad.. haha.. da macam citer antu polong da aku gase.huwahuwahuwa..


No comments: