Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Saturday, January 22, 2011


assalammualaikum wbt

Da lame ta post entry pasal SAHABAT kan. Huhu. Bg aku sahabat aka kawan.. same je maksudnye. Cume bile kite sebut SAHABAT, kite akan terbayang kan seseorang makhluk TUHAN yang sangat istimewa dalam diri kite. begitu juge dengan aku. Dari zaman hingusan hingga sekarang. Sahabat rapat aku sering je betukar. Yela, bile da terpisah kejap or ade yang bawe haluan sendiri, mestila masing2 pon bizi or ta sempat nk jumpe kan. Bagi aku, normal la sume tuh. Yang penting segale perkare baek atau kenangan terindah tuh kite tetap akan simpan sampai bilebile ;)

|

|

|

|

|

|

|

|

mia , mase keje petronas dulu ^^



ain, kawan baek aka due pupu haku. dari skola rendah smpai menengah ,g skul samesame ^^




cika, membe baru kat KSKB . NARA'S gang ^^




yana. membe since sem 2 kat KSKB . hope frenship NARA akan kekal ^^




start rapat bile tyme posting wad samesame. n now kami adelah ROOMATE. prensentingg :
cik SHAZ .^^



shida. start rapat bile kite bergabung dalam NARA , then tyme cuti, akan balik mlake samesame. gang koir kuh ^^




wakil HANSHNT : NASRIQ. buda kiciks yang makin lame aku tgk makin kiciks. bile nak banje along nie adek?heee ^^

p/s : tengss pade sape yang pernah jadi sahabat saye. kite pasti akan jadi sahabat dunie akhirat ^^ (gamba sebahagian kawankawan saye . jgn kecik aty sy ta letak gamba sume ;)





No comments: