Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, January 28, 2011

sebelum buat owng, kaw rase dulu T_T


Assalammualaikum .

hi. da hampir seminggu pon bertapak kat medikal ward. kali nie baru la dapat hapdate entry kan.huhu. lagipon arine daku shift petang + line tgh elok. so boley la mengadap benda nie jap sambil menceritekan pengalaman yang ade ^^

okie, semalam aku ade bwat cross . pasang branula + amek darah.. opsss . pandai ke ai? haha.. ta cube ta taw aw. haha.. ok , mangse haku yang petame, si PANA. soryy ler babe. aku request mao bwat ini pade kaw b4 aku rosakkan vein pesakit. huu.. bermule la sesi mencari dan mencucuk vena di pana tu. mulemule agak susa dan ketaq gak la jari jemari ku ini.. tapi lastly, dgn bantuan SN , akhirnye berjaye gak beliau merase branula masuk kat tangan even ta masuk ward.. haishh.. ingat senang ke nak rase tuh.hehe. walaupon muke beliau berkerut kerut menahan sakit. maap babe, maapp :)

lepas je siap buwat kat pana, tibe lak mase die membalas dendam pade haku. haaa . hambek kaw. rase ape yang aku rase (kate pana dalam aty sambil tersenyumsenyum kamben pade ai) ok , tuh tipu ;P

ai tersangat la cool. dalam aty, ala ta saket pon. tgk pesakit tuh rileks je kne cucok. op coz a daku pon leh tahan. an?an ?an? huhu.. tapi alamak ai. tyme je setat beliau cucuk, haku cool lagik. tapi, bile SN kate si pana tuh slah masuk, haaa hambek la.. memnag aku da menanges dalam aty da. mane leh tunjuk kat lua haku nanges wei. jatuh kemaluan ai taw. hihihih.. ok tempat first cucuk, ta dapat okie. TA DAPAT ! omaiGOD . nak cucuk agi ke pana ? ai tanye dengan nada yang COOL habes.. tape2 , kite try cucok kat tempat laen laks.. haha.. tape . cucuk la wei.haku memng suke kne cucuk banyak2 kali. haiiiihh ! okie. dengan harapan kali nie berjaye dapat sedut darah gue.. cucuok punye cucok, masih ta berjayee.. awwww.. gi mana nie suster.. huhu.. cabut cepatt.. ta tahan wei pedih gak. yela.. amatur wat kan. same la macam aku wat kat die td. tapi tape la. gatal sangat nak merase kan. at least da la jugek merase. haha..


okie, pilih pilih nak pakai jarum mane ^^


cucuk ye pakcik ^^





tadaaaa . siap suda ^^



p/s : kalaw nak adil, kite kne la rase dulu ape yang pesakit rase sebelum kite wat kat mereka ^^
(gamba ihsan GOOGLE)


No comments: