Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Monday, January 9, 2012

day 2 : 10 things you love



helo.

setelah penat hari ni menadah telinga dan mendapat input input menarik td *sangatla ==
maka saya kembali untuk meneruskan cabaran saya untuk hari yang kedua , blablabla *bebel




aku suke sangat nyanyi aka karok
tapi salu karok kat bilik air je.
takpon miming dengan telinga disumbat dengan earfon *kerlassss



aku sangat suke bace novel
boleh habiskan sebuah novel dalam mase 2 jam tanpa gangguan :)
kat ruma ade 2 kotak novel.
sape nak pinjam sila sewa *lalalalalala



suke kat ehem ehem nie ;)
hahaha *gatal
eh jap? beliau ni things ka? HAHA

ade aku kesah?? :D



i LOVE tweet
sebab tade orang akan mara or masuk campur ape yang aku cakapkan.

hahahahahahaha



my hunny lappy ;)
da 3 tahun lebih

gile tak sayang :))



aku tatau bile perangai aku membenarkan aku untuk pakai cmnie.
tuh tuh

kat atas kepala tuh :)
shawl ler kununsss yuolssss
loikee to wear diz




aku tatau ape sebab gambau nie jd sebegini rua *lapayaqmata
aku sayang kamera ini sebab ianya dari sum1 yang aku da sakitkan hati dia
awak, saya tahu saya kejam. tapi saya taleh bohong hati saya
trimas sebab selama nie ada pada saya
kalao kite ade jodoh pasti kite akan jumpe balik :')

*emosi

oke . lap air mate sume

next



my beby
;)
jangan wat hal yer sayang
mama banyak keje lain nak wat selain ngadap kamu
*haha gile kejam ckp cmtuh






i love bloggimg :)
walaupun belog nie tade la secanggih dan sekiut belog yang lainlain kan?
tapi kesah plak haku. HAHAHA





percaya tak kalao dulu aku cakap aku anti giler dengan kaler nie???
tuh la dulu orang cakap jangan benci sangat
kan da suke ==
LOL . tengok header pon da taw kan :)

so ituhla rasenye perkara perkara yang aku suke
pk bende ni pun sampai 2 hari kot. HAHA

*entry dibuat hari isnin tapi sebab line stremyx sangat 'cantek
maka post la hari ini :))

#terimakasih

2 comments:

Ziera Ieyah said...

same la kite...suke bce novel tp xde la byk sgt koleksi cmtu. hehe

myrapinky michiko said...

betol yunk jgn menci2 sgt - myra mmg gila pink kowt - dulo masa dkt sekola ada sowg member dye salu kutuk myra sbb buat nota guna pen pink ja smua last2 now dye pown gila pink jgk mcm myra - hehee lawak btol ;)