Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Tuesday, January 10, 2012

10 things you hate



cabaran diteruskan :))


  • aku tak suke MENUNGGU sebab aku akan rase sangat tak berguna waktu itu. HAHA
  • aku tak suke PERGADUHAN sebab aku tahu sesuatu pasti akan berlaku lepas itu then aku akan menyesal tak sudah
  • aku benci kena paksa. sekali aku kata tak, means TAK
  • aku tak suke makan sayur . boleh? HAHA
  • aku tak suka orang pandang aku sebab aku akan rase malu. HAHAHA *pasan
  • aku tak suke beli kasut sebab aku tahu kaki aku susah nak dapat size *sadis
  • aku benci kalao aku g kedai yang konon mahal sangat tuh then akan ada sowang minah cun ikut aku dari depan sampai belakang . benci benci benci ==
  • aku tak ske naik kete dengan air cond sangat kuat then bau lemon dalam kete . pening mak jemah nanti tauhu
  • aku tak suke bile aku twit kat retis yang aku minat tuh, then beliau memandang enteng twit aku tuh. huh. dasarullah betul :P
  • aku tak suke tengok seluar ngan baju aku yang aku da taleh nak pakai skunk. sebab aku yang makin membesar . LOL
ape punye karangan la aku buat kat atas ni kan. ekceli ni la ayat yang terlintas kuar dalam paleotak aku skunk. jadi kalao ade yang tak menyenangkan hati tuh harap maklong la. ni entry aku. tak suke kao g buat entry sendiri . hahaha. peace ;)

benci ta semestinye tak sayang.
ye dak ??


#terimakasih

No comments: