Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, April 1, 2011

saya mintak maaf kawan


assalammmualaikum wbt

selalu aku ingatkan diri sendiri agar ta pernah nak sakitkan hati owang. agar aku sentiasa ingat akan budi baik yang pernah owang taburkan pada aku. aku akan salu ingat pada mereka yang pernah mendoakan aku siang malam untuk aku terus ada kat sini. mungkin saat aku gembira, ada yang sedang memandang dari jauh . saat aku sedih, tiada lagi yang sudi beri perhatian. saat aku perlukan telinga dan perhatian , seseorang itu tiada. aku perlukan seseorang itu kembali. saat aku rasa jauh, aku memang rasa sangat jauh . walau hakikat seseorang itu fikir aku sedang cuba menggembirakan hati sendiri. aku sangat takut nak hadapi semua tu. walau sekarang hati sedang gembira, namun aku ta pernah lupa dia. dia pernah ada dalam hidup aku. dia pernah jadi ketenangan aku. dia pernah jadi telinga untuk segala perbicaraan dan kecurahan aku. die pernah hadir merawat kedukaan aku.





* crying .

No comments: