Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Wednesday, September 1, 2010

macam macam hal :)

sekian lama tak upload pape. rindu bagai nak collapse ^^


perkara yang selama ini aku diamkan dan aku pendam telah pon terluah. terima kasih pada si dia kerana membantu aku untuk hilangkan rasa ini. sesungguhnya aku memng ske kaw sangat. hehe. kaw lha dak chomel yang penah aku jumpe. yang salu gak saket an aty aku. huhu . kaw terbaek lha babe ^^
bhooot satu kali same kaw :)


s.a.h.a.b.a.t

aku ta penah jangka yang kita akan jadi cmnie. aku pk kan kita takan bersama lagik. aku jangkakan kita akan terpisah buad selama2nya. tp demi Tuhan, aku sangad bersyukur. kaw kembali pada akuu. bukan kaw . kamoo semua. seronok kita dapat kembali bersam. aku nak mintak maap lha babe kalau aku nie sensitif sangat. betul kate budak chumels tuh. idup nie memang singkat. kita kenalah enjoy n beri yang terbaek untuk semua owang. trimas lha babe ^^
hope the NARA akan jadi besties yang paling best abad nie. wat selama lamanya .. <3

e.x.a.m

ape ? ta pecye ?yes ! betul. exam b4 balik bercuti dengan jayenye :)

MEDICAL NURSING
SURGICAL NURSING
MANAGEMENT
PSIKOLOGY
RESEARCH

memang dak2 nursing 2/2008 raye sakan lha yep raye nie. mao tak nye, exam da di sempurnakan. walaupon blum tentu ianya terbaek atau tak. hoho =.=
medical,surgical,management = SETEL suda
esok? psy wei.. research agy. haishh.. mental jap kot. haha.. mane tak nye. bace buku ngntuk, update blog cerah plop bijik mato den nie. heee.. peace lha . jap g saya bace la yewp :P

c.o.u.n.t.d.o.w.n.

mari menghitung hari . untuk ape? RAYE lha babe :) heee.. tida sabar mao pulang dari perantauan nie. hehe. sangap duk umah lama2. makan ketupat sampai muncet. tengok tibi lame2. jalanjalan. wah. memng terbaek.. tape. kurang seminggu jewp lagik . sabar nad. ta larik umah kat mlake uh. haha :D
any question ?? ohh yea ?
baju raye? emm tade. kat umah . mak belikan. hehehe( anak baek, mak pilihkan :) )malas mao beli lagik. ( tade dwet sebenarnye) mao tunggu balik. pow mak abah cket. huhuhu

s.a.y.a.n.g

awak, awak taw ta saya sangat sayangkan awak. saya taw saya ta buleh sayang awak macam mane awak sayang saya. tapi saya akan cuba sehabis daya untuk menyayangi dan mencintai awak :)
walaupun awak bukan yang pertama, tapi amat berharap awak akan jadi yang terakhir dalam hidup saya .
maafkan saya andai selama perkenalan kita, saya da buad awak menangis, saket aty, terasa.. saya memang jahat kan? huhu.. saya mintak maaf awak.
sobs sobs sobs.. <<< terlebeyh touching :|

SELAMAT HARI RAYA ^^

No comments: