Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Saturday, August 21, 2010

air mata dan aku ~

kenape air mata mudah mengalir? lagi2 untuk benda2 yang aku rasakan ta pnting. mungkin Tuhan sedang menguji aku. aku ta taw nk luahkan pada sape lg. . aku malu dengan sume owng. malu.... di mata dia, aku ta berguna langsung. aku ta layak langsung untuk bersahabat dengan dia. mungkin aku penah buat silap. tapi aku ta sempurna. aku manusia biasa. knape tak kaw jumpa dan beritahu depan muka aku sendiri??? aku akan lebih puas aty macam tuh. tp bukan dengan cara nie. air mata aku mengalir untuk memikirkan hal kaw terlalu banyak.. TERLALU !! kadang kelakar memikirkan knpe aku perlu emo dengan kaw . padahal kaw ta penah anggap aku sahabat seikhlas aty kaw kan? terus terang lha wei. aku penat nk pikir benda nie. kalu kaw rase aku ta layak, beritahu aku. aku rela undur diri. demi kaw. demi kebahagiaan kaw. . aku memng BODOH menilai slama nie :((

No comments: