Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, August 8, 2010

suke dan gembira


Minggu konvo :

minggu yang sangat bizi kerana terpaksa bertungkus lumus demi mencapai yang terbaek dalam koir jumaat , 30 jul 2010. actually konvo untuk senior, n kami diberi peluang untuk meraikan mereka . heeee. Agak bangga + terharu lha jugga.

Disamping tu kami juga ta ketinggalan di beri peluang untuk merakamkan suara di studio.Ala mcm artis rakam lagu uh. Same je cm kteowng .hehehe.. pengalaman yang sangat best dan takan dilupakan ;)

Hari berlalu dan kami sume dak2 koir terpakse bertungkus lumus untuk memastikan dapt bg yang the best pada hari tersebut. Memang pg petang siang malam melalak je kje nye. Huhu.. tp sonok. Sume bg komitment 101%. Kowng memang terbaek lha .

Sayang kowang ;)

Alhmdullah semuanya berjalan dgn lancer dan tak sangka yang pengarah juga suke kanteam koir kami. Caya lah. Tengsss tuan aji J

Even masih ade yang pancit2 sore, tp at least kami da wat yang terbaek dan jadikan ia satu pengalaman yang sangat berguna pada masa akan datang.insyaALLAH


























Mari berdating ;) :

Lokasi >> CITY SQUARE JB

Date>> 1 AUGUST 2010

Hari yang di tunggu2 akhirnye tibe gak. Tengs lha mucuk sebabkan tunaikan janji nak datang cni. Huhu. Terharu sangat2. muahhhh .hehe. seawal 10 pg lagi aku da bertolak ke larkin untuk ambil si dia yang tersayang dan ditemani oleh syiqa kasin n shidah. Tenggss gak at kowng temanin gue. Hehe. Sampai je kat sne lebeyh kuwng 10.30, kami mule gerak ke cs . nek bas ta leh blah, huhu.tape2.. leh tgk pemandangan aka jimat kewangan . haha..

Aktiviti hari ini : 1> nonton wayang (SORCERER’S ape tah) heee

2> makanmakan

3> karok tyme ;)

Best btul dapt luangkan mase bersama die. Tengss awak coz sudi berkorban untuk kite. Hargai sangatsangat.






Berkonvoi ke seremban :

Hari yang ditunggu dan mendebar da tibe. Sebagai wakil kskb ke seremban , team koir berusaha wat yang terbaek . siang malam kami praktis untuk dapatkan mutu suara yang harmoni bg saringan ini. cikgu isa aka yang ajar pasal koir cume dapt ajar kami selama 3 hari je b4 4 hari kami akan bertanding. Yang laen terpaksa atas usaha kami sendiri. Sepanjang minggu tu, banyak sangat dugaan dan halangan yang terpaksa kami tempuhi. Bahkan, pada masa ke seremban pun, ade je yang menduga, tpi kiteowang jez take positive n try wat yang terbaek. Dan alhmdulillah atas keberkatan dan kesabaran serta doa bersama, team koir menempah tiket seterusnya mengharumkan nama KSKB JB untuk mewakili zon selatan ke konvensyen bulan desember nant. insyaALLAH . terharu sangat2 . sampaikan aku menanges tyme die umumkan pemenang uh. hehe. kelakar kan? Tp tuh yang terjadi . terlalu sebak kerana ta sangke segala usaha dan pengorbanan masa selama ni berbaloi ;)










: 2 minggu yang sangat membizikan dan sangat teruja dapat bangga kan kolej sendiri

Tata J

No comments: