Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Tuesday, July 6, 2010

tiada tajuk :


TUHAN ! aku memohon agar Kau sentiasa mebantu aku di kala aku keseorangan. aku taw aku memng takan penah keseorangan kerna Kau salu menemani ku Tuhan :((

perasaan aku since last week sangat down . kenape ? kowng tanye aku knape? tah.. aku sndiri tade jawapan tuh. yang aku taw , jawapan nya adalah dengan menangis, menangis dan terus menangis.. cengeng kan aku nie. huhu. MEMANG pun. tah la. aku pon ta taw npe. sejak dulu kalu aku ade prob , kdg2 jew dapat setel. yang laen aku hanya setelkan dengan air mata sajja . hurmmm.. hormon kot ta stabil . huhu.

kawankawan ? no komen . sejak kebelakangan nie aku sendiri dapat rasa yang aku makin jauh dari mereka. NO ! aku je kot yang rasa macam tuh. sedangkan dowang tade pape pun. hmm.. maafkan aku TUHAN andai aku da menyangka buruk....

kadangkadang idup memng macam nie. kita takan salu dapat apa yang kita nak. kita takan salu bersama dengan owang yang kita sayang. dan kita juga ta mungkin akan rapat lagi walaupun dengan owang sebelah kita.. hmm. lets think about it. terase wei kesunyian tuh. . tapi aku jez pk ni sume salah aku. . ta pandai nak amek ati member .. yup.. salah aku .


p/s : entry kali nie terlebeh touching

ampun maaf dipinta





No comments: