Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, July 1, 2010

hati aku


si dia akn tinggalkan aku?? :(

aku dikejutkan dengan brite yg mengatakan my hubby honey buchuk akan pergi.. huh ! pegi mane ? neway, sabah or sarawak.. sentap babe dalam aty.. hepy berbaur cedeyh.. neway aku tanak lepas kan dia.. ni pun da jauh. tah ble dapat jumpe. ni kan pulak kalu die da di luar semenanjung.. tp lastly, die wt keputusan ta kan tinggalkan aku sowng2 at cni ( sowng2 ke mslhnye ? hehe)
tengss muchukk. kite ta leh duk jauh2 dari awak lha .. kl ~ jb pon kte still ta pat ketemu lg.. nant takut plak awak berubah aty.. yela.. ble jumpe awek yg lg cun n gebu2 dkt sne. huhu.. tape lha awakk muchukk. kite cri je lha rezeki dkt cni yep :)
cayunk awak ketatketat lha ^^

neway :

tengsss ade at saya tyme saya keseorangan
tengss ade at saya tyme saya susa
tengss ade at saya tyme saya sedih
tengss ade at saya bila saya perlukan seseorang
dan
tengss jugak awak bg bahu kt saya bile saya nk nangiss ( malumalu ^^)



si DIA ;)



p/s : i lebyuuu ^^,

No comments: