Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, February 12, 2016

emosi


hi ! Allah. lamanye tak menulis dekat sini. walaupun akak tahu takde sape pun bace kecuali shuben akak. kahkah

pejam celik bulan depan genap setahun usia perkahwinan kami suami isteri.
pertanyaan orang tentang 'bila nak dapat anak' ,dari awal perkahwinan ade je . haha. akak ni kadang naik rimas. kalaulah akak boleh g supermarket, pilih je nak anak apa, bile2 mase akak boleh jawab soalan mereka mereka sekelian itu.

tapi apaekan kuasa akak ini deknon *sigh

ALLAH itu maha adil

kalau kataNya rezeki itu belum lagi, maka tiadalah

siapa kita nak persoalkan pemberianNya

Allah juga tak pernah berjanji, setiap perkahwinan itu akan dikurniakan rezeki anak
mungkin rezeki lain yang akan sampai dulu
wallahualam

kadang akak cemburu lihat pasangan yang berkahwin
ALLAH mudahnya beliau mengandung
terdetik jua dalam hati, aku juga ingin seperti itu tapi ape daya akak ye dak

amboi

emosi pulak hakak ni

meh la akak nak tempek pic mase honeymoon kali kedua kat penang bulan doblas haritu
harap lah kire nye jangan muntah yer :D





1 comment: