Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, December 21, 2012

happy birthday ~


mengadap laptop selama 2 jam memikirkan nak mulakan taipan dengan ayat yang macam mana :)

duk ulang ulang lagu shahir ni untuk ke jutaan kalinya

harini hari yang aku tunggu

aku pernah tanya dia

apa yang dia ingin masa birthday dia

dia kata dia nak aku ada masa birthday dia

tapi, aku tak tahu 

apa yang da jadi sekarang 

ahad ni genap seminggu 

aku beri ruang yang dia nak untuk habiskan masa dengan kawan kawan dia, demi kebahagiaan dia

aku tunaikan permintaan itu

walau hati ni pedih, sedih

aku selalu terfikir

sehari masa berputar 24 jam

tak layak kah aku dapat sekurang kurangnya 5 minit dalam hidup dia ?

ini bukan entry untuk aku mohon simpati orang atau entry untuk aku menyalahkan dia

tapi aku nak dia tahu, ketika entry ni aku tulis, aku mula belajar sesuatu dan aku mula terima sesuatu

berat untuk aku lalui semua ni

hati aku kecewa. terkilan :')

aku tak tahu sampai bila aku boleh kuat nak lawan perasaan ni

awak,

saya ade rancang sesuatu sempena hari ini

tapi hati saya sakit

sebab saya tak boleh nak tunaikan apa yang saya nak lakukan tu
sebab saya ego, taknak hubungi awak LAGI

lepas apa yang berlaku malam tu, saya tak rasa awak masih perlukan saya

namun , jika awak inginkan, sila tawan kembali hati saya

saya sayang awak SANGAT 

selamat hari lahir awak
saya tak dapat jadikan hari ni hari yang istimewa untuk awak
macam mana yang kawan kawan awak bagi dekat awak :')

saya sentiasa doakan hubungan ni

namun jika TUHAN tetapkan ini, saya WAJIB redha 

#terimakasih



No comments: