Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Tuesday, August 14, 2012

hari hari hari raya


hi.

harini masuk hari ke 25 kite umat Islam berpuasa
kemeriahan aidilfitri makin terasa. tapi terasa jugak kesedihan nak tinggalkan bulan penuh pahala ni

yela. mana tahu mungkin ini ramadhan terakhir kite. wallahualam ;)

haa. Dah siap ke persiapan awak2 semua?

siapa yang tak sempat nak tempah baju raya tu, tak perlu lah risau

sekarang ni banyak da baju kurung ready made yang awak boleh beli

tak tahu nak pilih yang mana?

jum kita tengok sama sama

(macam promoter iklan pulak. LOL)
















ok banyak sebenarnye corak lain yang korang nak. ni sebahagian je yang saya suka . sangat suka sebenarnya :D

sekarang nak tunjuk baju untuk kaum adam pulak :)


baju melayu cekak musang :



baju melayu teluk belanga :



selalu nye 2 jenis ni je baju melayu yang ada. cuma kadang dieorang kreatifkan dan buat dia jadi lebih menarik

terpulang dekat kita nak pilih yang mana

yang penting ikut kemampuan

ye tak :)



hi ! ni la baju raya kite :p

sebab raya pertama keje. kbai

#terimakasih

sumber : goggle

2 comments:

luqman zakaria said...

yelahkan..sekarang nih..senang jer..g kedai pilih yg mane suke..xyah g jackel dah..haha

ZiErWa zAiNaL said...

wah.. kesiannya raya pertama kne keje.. huhu