Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, August 26, 2012

c.i.n.t.a


hi

ok tetibe mood sangat down

*entry emosi*

kenapa kadang2 aku rasa perhubungan yang sedang aku lalui ni, sangat2 mencabar dan banyak dugaan yang perlu aku lalui?

salah ke kalau aku pertahankan hak yang sepatutnya aku pertahankan?

salahkah aku mencuba jadi yang terbaik? menjadi manusia yang baik?

aku mencuba sedaya upaya aku untuk bahagiakan dia
turuti segala permintaan dia

tapi kenapa aku rase setiap kali itu jugakla aku tak pernah berjaya?

aku gagal?

kenapa setiap kali rasa sakit hati muncul bila aku gagal puaskan hati dia?

salah aku?

*lap air mata*

bahagia yang aku ingin sangat aku kecapi

*sigh

awak,

saya tahu saya tak dapat nak beri sebagaimana yang orang lain mampu beri pada awak

saya akui saya tak boleh dan saya tak mampu

tapi

saya juga tak boleh dan tak mampu untuk lepaskan awak untuk pergi
saya tak mampu bile tengok awak sedih, apetah lagi kecewa

ye, saya banyak salah dan banyak kecewakan awak

apa lagi yang mampu saya buat untuk awak??

terlalu penat saya berusaha dan sehingga sekarang saya masih lagi sedang berusaha menuruti segala kemahuan awak, segala yang awak impikan untuk kita berdua

walau ini bukan cinta pertama yang pernah saya lalui, tapi tahu lah saya. betapa perit erti cinta sebenarnya :')

saya sayang awak ,ikhlas bagaimana awak sayang saya :')

saya mencintai awak ikhlas sebagaimana awak mencintai diri saya

saya terima segala kekurangan diri awak sebab kekurangan awak dan kekurangan saya la yang akan menyempurnakan hidup kita kelak

insyaALLAH awak la bakal imam saya, bakal memimpin saya ke syurga, bakal menjadi ayah kepada zuriat kita, bakal menyempurnakan warna dalam kehidupan saya :')

terima kasih awak sebab hadir dan sudi menyayangi saya seikhlas hati awak

:')

No comments: