Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Monday, July 16, 2012

aku kah perampas itu??




pempuan ni memang saje buat aku sakit hati.

aku kenal pun tak siapakah tunang yang kekonon aku rampas itu

alahai

kalau nak sound pakai DM la

kecoh

aku kalau boleh nak gaduh , gaduh bebetul . KAHKAH

nasib ketot tak bagi. kalao tak memang kena ah *macam berani sangat* :D

tak main la rampas2 ni kannn

ke kau yang tak reti jage bf. eh?? opsss :D

kalau betul la aku merampas tunang orang, eh tak mungkin. bukan taste aku la tunang orang. tapi sebab kau da kata aku rampas walaupun aku ni sangat suci bukan lah sebegitu rupa, FINE. maaf zahir batin . nak duit raya tak? HAHA

tapi KAKAK , tak payah la nak sound orang macam tu , lepas tuh bahasa cantik sangat kan

sorry to say la

orang da buat taik anjing kat aku, terpaksa la aku balas taik kucing gak kan

taknak taik anjing, nanti kena samak . KAHKAH :D

kepada kau yang rasa KAKAK yang sangat prihatin dan ambil berat tu, lain kali nak tuduh or sound orang, tengok la dulu, selidik la dulu

takut salah orang , aku taknak la kau tanggung malu seumur hidup kan KAKAK :))

k.sekian :D

hidup KAKAK !

terasa muda sebab dia panggil aku budak . budak?? haha

rasa mcm BUDAK form 3 :P

#terimakasih

1 comment:

Ratu Lissa said...

Sabar je la... Cantik betul bahasa dia tu...