Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, April 12, 2012

yang terbaik ada untuk kita



tajuk nak gempak ye tak?

anyway

cinta tu tak buta kita yang buta menilai cinta *tetibe

kali ni entah ke sekian kali yang ke berapa tah.

tapi siyesly kali ni lebih sakit sebab perpisahan ni aku tak rancang dan tak penah terfikir akan jadi seteruk ini

selama ni tengok dalam tv je

kali ni jadi betul pada diri sendiri

walaupun tak sampai setahun kenal dia, tapi lebih baik daripada da bertahun baru di halang

ye kan? :")

pg tadi masuk fb dia tak boleh. rupanye dia da tukar pasword fb dia :')

bagusla

entah entah esok tengok dia da remove aku dari frenlist :')

aku ni siapa kan nak terus masuk lagik dalam fb dia *tacink

aku tak terima lagi kata putus atau apa

cuma masing2 ego tinggi 2, 3 hari ni

entah. kata kakak dia biar dia yang carik aku.

tapi memang harapan la kan

sekarang ni rasa malas nk pk pasal ni lagik




lepas nie mintak mak carik calon untuk buat suami terus la :')

*Tuhan tolong tabahkan hati aku*

#terimakasih

1 comment:

zera eira said...

sabar ye sayang, kat luar tu ade ramai yg tga menanti awak. :)