Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Monday, March 19, 2012

susah nak puaskan hati semorang


hai

oke ini sesi meluah perasaan tanpa ada kaitan yang masih hidup atau tidak

rasa kadang kadang hidup ni tak adil
sebab sejak kebelakangan ni hidup aku asek laaaa dirundum malang

bukan la malang dari segi apa
cuma ada sesetengah pihak tu sangat la suka mencari kesilapan dan keburukan aku

oke kalau aku salah pasti la aku mengaku

tapi takpayah nak jadikan kuasa veto yang ade tuh sebagai salah satu cara nak mengDOWNkan haku.


oke aku admit aku sangat stress kebelakangan nie


rasa macam nak larik dari semua ni dan pegi jauhjauh kat tempat yang tade orang
*bolehh ?

macammacam aku buat untuk puaskan hati **** tapi masih jugak tak cukup?

agaknya perlu ke aku sujud ?
*sigh

entahla

harapharap apa yang aku lalui sebelum ni dapat jadi pembakar semangat dan motivasi aku untuk tak jadi lagik macam sebelumsebelum nie

skunk nie keje dengan muka masam je

*tambah dosa :(

harapharap semua ni ada hikmah yang tersembunyi :')

#terimakasih

nak jadi adik angkat lisa surihani?
sape minat JOHARA ERA ?
LMFAO dengan KATTY PERRY kat sini
suke minum MOUNTAIN DEW ?







No comments: