Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, February 23, 2012

ceritera ~





haiiiiiiiiiiii

fuh fuh .
agak bersawang dan berhabuk la guwa punye diari hatiku ini
haha

busy la katekan
sempat bw je, nak taip2 malas *oh sedih

jadi sempena hari gaji masuk hari nie
*perlu ke mention ?haha

aku meluangkan la sikit masa untuk tatapan peminat dekat luar tu kan yang setia menanti entry terbaru dari aku *dangggg .agak poyo disitu

hari gaji dan aku keje petang. sangat la tersuka nye aku
mata tak keatas pun ea. tangan ni ha tengah taip

ikhlas la aku taip nie
maknanya aku bole la simpan duit tu buat pandang2 kejap
*0h sedih kali ke dua

oke da malas nak bebel lagik
*nampak sangat tipu padehal taip je punnn nye hadui :P

okela

aku pun tatahu ape isi entry aku kali nie
merepek meraban ke hape
da lame tak buat ayat
macam ni la jadinye

selalu tulis nie je

condition patient alert concious.rest in bed. blablablabla
medication served. observation checked . . . .

sampai tulis blog pun da kekok
kekok la sgt *pangg

okela.

tunggu ,masa best2 sket baru kite lepak cite ye lalink :)
padehal tade bende pun nak cite

ok

1

2

3

4

5

kbai

*siyes tade motif wat cmtuh.

hahaha

#terimakasih







No comments: