Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Wednesday, February 8, 2012

BEST PHOTO CONTEST by AkinAmar




*klik banner kalau nak menang LOMO ^^

bagi aku tak salah mencuba walaupun setiap kali contest yang korang masuk tuh tak penah menang. diulangi TAKPERNAH menang *sigh

oke. ni bukan sesi jumpe kaunseling.HAHA

mari upload satu gambar yang menunjukkan kalian sedang bergumbira sambil disaksikan bulan bintang yang bersinar dengan terangnye *lempang


'saya rasa gambar saya best adelah kerana inilah antara detik terindah dalam hidup saya dan juga rakan rakan saya yang terlibat dalam koir nie . sebab menang pertandingan ini la membawak kiteowang ke peringkat final satu malaysia dan dekat sane kami menang lagi. tahniah untuk diri sendiri *tepuktangan* '

*lebih 15 patah perkataan ke ? HAHA
tade dalam syarat kann ^^

---> pandangan untuk belog budak comel nie :

gambar kat header comel
tapi kalao create satu header dengan font menarik, meybi LEBIH comel kot ^^
background cool.
yang lain lain sume oke da

stay cute huh :))

jadi mari maen tag tag orang :)

awak, awak dengan awak.

rugi tak juin aww :D

#terimakasih



3 comments:

-meeSUPERGIRL- said...

GOOD LUCK :)FEEL FREE TO COMMENT MY NEW ENTRY :)

-meeSUPERGIRL- said...

GOOD LUCK :) FEEL FREE TO COMMENT MY NEW ENTRY :)

aReLaN said...

sama la kita.tak pernah menang.hahaha...tapi tak salah mencuba kan.gudluck missi