Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, January 26, 2012

day 9 : 10 ways to win your heart



  1. faham dan memahami diri aku. kalao sape da faham aku, confirm aku akan faham dia punye
  2. kelakar. confirm aku cair. HAHA
  3. orang yang peramah dan banyak cakap. sebab aku pendiam :)
  4. pandai amek hati. dari segi ape ? pandai pandai la pk yer :) haha
  5. for boys : harus tinggi, kurus . confirm hati guwa cair . aww awww *lempang
  6. ambil berat tapi bukan KONGKONG . kite bukan laki bini pun lagi oke * emosi
  7. bukan jenis pemarah, emosi kalah aku, n tak suke merajuk ^^
  8. bole melindungi *harusla die lagi besar dari saya kan ? *winkwinkk
  9. pegang tangan waktu nak melintas jalan raya yang sibuk *weeeweeiiiiit
  10. pandai masak .

kbai :)

#terimakasih

No comments: