Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Wednesday, January 25, 2012

day 7 : 10 important people



memang tak berdisiplin langsung.

cabaran ni da jadi tunggang langgang da . furrr ==

  1. ABAH - samad b sabtu : sporting ,pendiam, tapi sekali bercakap memang tanak benti :) sayang abahhhhh *pelukk
  2. MAK - salmah bt said : terbaik, tegas, ambil berat, peramah, pandai masak . lebyuu makkkkk * peluk mak kis kis :))
  3. ALONG - cik keril : kalao kao bace entry nie buat buat ta nmpak je k. hahaha.
  4. ANEP - hanif : adek terbaik . rase da 2 kali aku puji kao. ape kao nak bagi aku nie?hahaha ;D
  5. NARA - yana, shida, syiqa. aim oweys miss korang. korang bff terbaik doe
  6. HANSHNT - bff tyme skul. aku still harap sumthing antara kite semua. amenn ;)
  7. ORANG YANG BAYAR GAJI AKU. bole ? hahaha. nnt cmne nak dapat gaji an. so kire beliau agak pentingla. heee .peace
  8. MY PATIENT. penting wei. sebab mereka mereka masuk wad la aku dapat bekerja. kalao tade orang kat wad, sape aku nak rawat. ye dakk. hee
  9. FUTURE HUSBAND . eh eh. part nie suke la *gedik. wajibla penting kan. tapi ta tahu pun sape my future tu. mybe awak yang tengah baca tuh :))
  10. SESIAPA yang rase saya penting untuk anda, beritahu saya, dan saya akan letakkan anda di senarai ke 10 ini. atau sekiranya ada senarai lebih, akan saya jadikan cabaran ini ke 15 or 20 important people *sesuke ati je kann :p haha

*siyes aku bukan sowang yang mudah dapat kawan. sebab aku bukan peramah sangat
so bile da dapat seseorang, aku akan jaga. even kadang kadang tak terjaga punn nye haduiii ==

#terimakasih

No comments: