Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Saturday, January 14, 2012

day 6 : 10 item you cant live without



cabaran tertangguh berhari hara. dem
let rockkkkkkkk * tunjuk peace atas kepale *
  • SPEK. gile kalao bende alah ni tade kat aku wei . mahu buta sekejap aku tauhu
  • PURSE . even tade dwet tapi WAJIB ade purse okengg. yele. dalam tuh de ic, kad petronas, giant , tesco, carrefour pe sume an. mahu die kate aku korean plak kang .hahaha *sila muntah hijau . oke tamat.
  • EYELINER . boleh? hahaha. aku akan rase kurang yakin if ta pakai bende alah nie. huh ! pity me *bajet mata lawa . sobs sobs sobss
  • HANDSET . sebab even tade sape pun yang nak mesej kite, kite tetap nak jenguk kat handset tuh. men tekan tekan. men game zomba. HAHAHA
  • EARFONE. even aku pakai tudung or shawl or ariani or wardina's tudung , blablabla ,aku tetap aku berusaha untuk menyumbat wayarwayar itu terus menuju ke gegendang telinga kiut ku. cewahhh. sangat puitis.
  • BANTAL BUCUK. maaf. ingat nak letak gamba bantal itu disini. tapi takut plak kene reject nant. suspended taleh blah tu . HAHA
  • CARDIGAN. antara baju kesayangan aku. even pakai baju pape pum, wajib kene sarung dengan cardigan . ade banyak. tapi kaler hitam tuh ler feberet aku. siap cium cium wat tydo aww. heeee
  • TETIKUS. tauhukah apekah itu? aku memang taleh hidup tanpa beliau kerana aku sangat memerlukannya laaaaaa. haha

*bole tak nak buat sampai 8 je ? plis pliss.

sebab da kurang idea. dan tade ape nak di taip lagi. bole ?
peace :))


#terimakasih

No comments: