Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Saturday, November 5, 2011

pengorbanan



dari apa yang aku lalui setakat ini, aku tahu. banyak sangat yang aku, kedua ibu bapa, dan keluarga aku korban kan untuk aku sendiri.

6 bulan kebelakangan ni, aku akui hidup aku agak terasing . dalam erti kata lain, aku yang menolak kehadiran semua orang, perkara dan benda .
aku yang ta dapat nak hadapi semua nie.
aku yang lari dari semua ini.

pengorbanan yang terbesar aku buat waktu itu .

lari dari semua orang :')

maaf NARA.
maaf sahabat.

terima kasih pada yang masih lagik sudi untuk bersahabat dan selalu memberi semangat dan support untuk aku terus kuat dalam hidup

aku sangat sangat hargai :')

moga satu hari nanti aku juga akan berjaya seperti kalian




selamat hari raya aidiladha

#terimakasih


No comments: