Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, June 30, 2011

done

assalammualaikum

akhirnye .. fuh.. bejaya gak aku pass dugaan hari nie. baru first day ne. ade lagii tuuttt hari perlu di habeskan. memang mencabar bile dalam ruma ne kite sowang je yang pose. aiyarkk..

bayangkan la, dalam duduk2 tengok tb, dengan muke tak bersalahnye si adek aku datang sebelah aku sambil membawa sepinggan nasik. perghh. dugaan. naseb iman aku kental. dengan muke berlagak machonye , aku cakap

'ape nak kecoh. aku da bese. rlek2 kaw duk makan kat situ k'

haha


naseb semangat dan iman aku kental beb. haha * macam selama nie ta penah pose lak an? haha


jadi hari nie, berbaki 2, 3 minit je lagi nak berbuke ne, aku harap aku takla TERkorek idong atau TERminum air lak. kekeke


hidangan sederhana sebab aku sowang yang pose, jadi aku da terabai sket la kann. heee.

jadi sesape yang dok pose gak hari nie ngan gua *tetibe jd rock, mehla kita siap2 kan makanan berbuke kite yok. hehe.

harap2 pose hari neh dapat mengurangkan segala nafsu disamping mengajar erti kesabaran :)

No comments: