Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, June 3, 2011

b.a.l.i.k



assalammualaikum

hi geng.

hari terakhir masuk kelas pagi td. means hari terakhir jadi student nurse. aiyoo. suda abes blaja kah aku? macam tak caya. nk watwat ta caya leh tak? haha

kurang 7 jam aku akan fly ke MELAKA *fly la sgt. haha

sebelum aku memerdeka kan diri aku, haruslah di ingatkan . pada diri dan kawan2 sekelian,
bahawasanya kita masih ada lagi satu paper yang amat2 la PENTING dari segala paper yang ade. keke.

iaitu exam LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA

exam nie yang akan menentukan yang kita layak atau tak untuk merawat pesakit. whoaa.

takot . cuak. nebes.

untuk geng2 diploma nursing intake JULY 2/2008 ,khasnye dak2 KSKB JB dan am nye pade sume dak2 1 malaysia (*macam la bace entry nie.)

jum kite kasi gempak 15 june nie.

prepare hard sepanjang cuti 1 minggu nie. pade yg ta blik kg, kowang stdy leklok kat kolej ye.

bg can kami yg blik kg lepas rindu sat. hehe :)


2008

skema. poster ada* kat almari ;)


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

3 tahun kemudian *ceh ceh

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


2011

staffnurse nadh ;)


* sekejap da 3 tahun. rase macam baru semalam masuk kolej ><








2 comments:

cik lyna kaman said...

HAHHA , best dah habis belajar . saya baru nak masok -,-

aLieF si Muncung ManiS said...

nurse!!! doctor alief ni sakit la..cepat dtg...:P