Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, May 27, 2011

FAREWELL DINNER yang gilang gemilang ~



assalammualaikum.

berdasarkan entry yang lepas, aku ade cakap yang aku akan menghadiri 1 pre grad dinner kan?
oke, sekarang da hari jumaat. means, 2 hari aku mendiamkan diri mencari idea macam mane nak sampaikan kegemilangan malam tersebut. *retis

oke.. ekceli, aku amek pakej mekap yuolllss. rm**. haa. murah je kan. tapi memang pueh ati la. ilang segala cacat cela kat muke nie haa. memang nampak la laen muke aku dengan muke dak2 yang amek mekap nie. memang awesome derrr. da ta kenal kawan sendiri da. haha.

okeh, aku malas nak bebel banyak2. bia gamba menceritakan segalanya *cewahh

pre dinner = bergambar sebelum ade owang menjemput kami


see my fren. tak kenal? da agak da. laen kan kan kan ? :)


Italic
eh eh nie sape? langsung ta kenal ==


ngan mama koir kami ;)*manje. malu ai


azieah yang oweys comel

Italic

madam yang santek bangat


housemate saya :)


terbaek. aku ske pixie ni :)

ItalicItalic

ngan junior2 aka krew malam tu ;)


meet my sayang2



harap malam itu dapat menyimpul seribu satu kenangan buat kita. semoga jumpa lagi kawan kawan :)




bajet cover magazine ==



No comments: