Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Tuesday, April 26, 2011

cinta dia .



assalammualaikum

hadoi. lame gile ta hapdate cni. kebizian melanda doplohpat jam berikutan haku TERpakse bekerja dan belajau dalam satu mase yang same . erkkk * bunyi macam kejam giler

even hari cuti pong, aku sangatlah bizi. bizi mengqada tydo. bese la. studentkan. sape yang tak setuju ngan haku, sila geleng2 kan pale lutut anda sekarang.

setel geleng ? okeh. fokus now.

aku rase kowang sume mesti penah alami ape yang aku alami skunk kan? emmm *sambil pk ayat seterusnye.

ekceli, aku ta sangka aku akan dapat kebahagiaan yang macam nie. sepanjang 22 tahun aku hidup kat planet bumi nie, aku dapat rasa yang aku beruntung . hidup agak sihat, punya keluarga yang terhebat, kawankawan yang gerek seyhh, dapat belajau kat kolej yang semakin hot and popular dan akan menjawat jawatan yang boleh menstabilkan hidop haku kelak *insyaALLAH.

dan antara yang terbaek yang aku dapat setakat nie , adelah si dia.
dia yang banyak membantu aku di saat aku susah mahupun senang.

dia yang sanggup pinjamkan bahu dan sedia mendakap aku ketika aku moody ataupun nanges * fuhhh. macam lucah jew ><

dia yang ta penah missed mesej n kol haku tanpa jemu bile haku wat wat ta layan dia.huhu. * ai memang kejam.haha

dia yang ta penah marah aku sekalipun sepanjang kiteowang kenal.

dia yang ta penah kesah pon walau dwet dia habes untuk haku * opss .
dia sentiasa ade bile aku bosan, dan dia yang akan segera balas mesej haku kurang dari 20 saat .


sebab dia kata



dia akan sentiasa ada untuk aku.




i love yu sayang .

SORRY :(

saya salu moody kat awak.
saya salu wat awak bengang kat saya sebab tetibe je stop mesej.
salu salu je wat awak terindu rindukan saya * ceh~! nadh pasan


harap awak sentiasa ada untuk saya sampai akhir hayat saya .
amin ~

No comments: