Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, March 6, 2011

pujaan aty ~


assalammualaikum.

home sweet home .
suda lebih 24 jam ai kat ruma. whoa! indah nye dapat ber** kat umah. haha. choii . lucah la yu nie . agagagaga ;)


pagi td ai tertengok 1 cerita nie. nak taw citer ape ? nie ha :



okeh memang ai nie buta tv la. sepanjang kat jb ta penah tengok tb. bab tuh ta taw perkembangan dunia. haha. sampai si dia nie jadi host kat rancangan nie pon ai ta taw. grr. padehal citer peberet ai nie. (dandan la kan).

eh eh, beliau di gosip dengan sape? haa, dek non, ni mak nak citer. eh , ekceli ai pon ta taw beliau nie siyes atau tak dengan penyanyi berbakat tuh. tapi nampak gaya macam ye. hehe. apa pon, dowang nie memang sweet la. pegi mane2 pon same2(ai kan PA die. mesti la taw. haha).

tengok tengok. dowang mase tengok konsert pon sempat berbincang lagi tuh.haha


yer. itu YUNA ye kawan kawan ;)



see, beliau sangat sweet kan :D


tak kenal kew? beliau nie hero dalam BLOGGER BOY kat tv9 tuh ler. ishh, g bukak yutiub sane !


ape ape pon ai tetap nak doakan yang terbaek untuk mereka .
(kalaw betul mereka ade pape la kan .haha)

adios ~

1 comment:

♥ fara myra ♥ said...

diorg sudah declare coup lah kak. hee. tgk fb diorng :)