Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Saturday, February 19, 2011

ta semua yang kita nak kita akan dapat T______T

Assalammualaikum.

okeh . hari nie nak buad 1 entry yang agak tacink sket. tak ske? peduli hape ai. okeh. nak tanye nie. pade pandangan kowang la kan, kalaw seseorang tuh pernah rapat dengan kita , pernah jadi yang terbaek dalam hidup kita , berkongsi suka duka bersama, dan sekarang tibe tibe beliau menghilangkan diri. tanpa sebab yang kukuh beliau menjauhkan diri. apa yang sepatutnya kita lakukan ? kita kah bersalah dalam hal ni? haku? aku terus terang kata yang aku nie bukan la seorang yang pandai nak ambik hati sangat. boring ? ye kot. aku malas la nak pikir benda nie panjang2. bagi haku semua orng da besa, da matang dan buleh untuk berfikir dengan terbaek nye. so sendiri la duduk untuk ambil masa dan berfikir apa sebenarnya yang da terjadi. ta payah la haku perlu nak ungkit atau nak terjemahkan satu persatu kan. so konklusi nye bagi aku, ta payah la datang nak mintak maaf atau ape ape je. sebab aku sendiri takan mintak maaf coz aku taw bukan salah aku dalam perkara nie. dan bukan juga salah kaw atau kaw.. that means , nak salahkan sape skang nie?aishhhh. punye la complicated entry kali nie kan. tah hape hape. hahaha.

p/s : aku still akan jadi yang terbaek untuk kaw :)


No comments: