Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, December 30, 2010

kenapa saya sayang dia


assalammualaikum.

mari menghitung hari. okie. tinggal lebih kurang 72 jam ++ je. ishh malas beno kome nak balik kolej. kenapa la aku nie study jauh nun di perantauan kan. ceh ! ayt mengalahkan kaw study kat obersee sane je. padahal jaybee je kot. naek motor pon sampai. * tapi make sure motor kowng da di servise baekkk punye ok. kunk ta pasalpasal carik ai kate ai yang memandai suh yu olls naek moto g jaybee . ahakss. da setat melalut ni. tuluns stop ai kalaw ai melalut okie . hahaha * gelaks tutup mulot kaber gigi yang enchem ni .

ok. plan ai,ekceli b4 setat kelas 3 hb nie, my boyfie nak memunculkan diri. yela nak bg semangat belaja * ayat standard owng becinte di alam persekolahan . haha. tapi, atas sebabsebab tetentu, kensel sumenyee.. ape buleh buad. tade judoh untuk ketemu hari yang telah dipelankan. tapi tape. next plan, next week nye. hope so tade ape yang mengganggu kome la yea. bukan ape, udah lebih 2 bulan idak bejumpenye. mau kunk kene meroyan kalaw smpai idak dapat jumpe. haaaaa.. hehehe * gelakss kaber lagik sekali

kenape saya suke date same beliau ?sebab bile saya date nan encik beliau ,
  1. saya leh manje same beliau
  2. saya leh watwat gediks same beliau
  3. saya leh pau beliau makan kepci, mekdi, pizza . siap tapau agi
  4. beliau bole abeskan makanan saya tadi yang dibeli oleh beliau tuh
  5. saya bisa jalanjalan + tengok wayang + makan popcorn * mcm kaw ta penah wat begitu dengan kawan kaw. haha
  6. dan, saya leh dengar encik beliau talktalk pasal kesihatan saya dan macammacam lagik * dah bole jadi inspektor kesihatan da taw ;)

so, sebab itu lah saya suke date same beliau. opsss. sory la encikk, saya mem pau encik setiap mase dan ketika ;P
ta sengaje . hehehehe


kalaw bole nak jumpe encik beliau nie harihari bile celik mato. tapi, apekan daya, harihari yang aku nampak bile celik mato hanya la cik shazleen sahaja . huwahuwahuwa.. lupe. kite serumate skunk (yess. leh tapau sambal cering kawww ;D ) tapi tape. sebab, bile pandang kaw kan , aku terpandang encik beliau. haha. kalaw aku pandang serong kat kaw, usah meragui plop ye. kaw layankan je aku. hahaha :D


ini kami ;)




jusco tebrau ;)



cube teke ai mane ;)




i lap yuu sayangsss




*nanti kite meetmeet ai nak bwak yu pegi tempat spesel la encik. tunggu k ^_________^

graciass

No comments: