Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Wednesday, December 1, 2010

kau suke aku kew?

assalamualaikumm. hyep. .ehem ehem.. ape la nak jadi kan. pepagi bute (bute la sgt) celik mata da on tenet. ish2. penuh berteknologi btul budak2 zaman skunk kan. terlalu canggih dalam sume benda. kalaw dulu owng bercinta ,mengorat ,melamar face tu face. but now.. amboi amboi amboi. ta ape? eh bukan bukan. ta maen da suratsurat layang nie. sms suda. ou , ya ya. ym, skype, fb, twitter.. (sila tambah sendri kalaw suke ye). memng la bagus semua tuh. menunjukkan yang remaja sekarang nie makin menunjukkan kemajuan yang sgt sihat. cuma yang ta best nye, ape ke he nye, smapai kalaw nak berce*** pun smapi guna sms, ym, dan segala bagai nya? tuh memng da tersalah guna teknologi la tuh. kesian betul.. macam mane la owng yang wat cmtuh tade hati da perasaan. benda yang serius di buad maen2. kalaw setakat,

'i rase kita da ta serasi la. kite clash okie. babai '

tape la.. nie kalaw da beranak pinak kaw buad hal kan,

'kaw ni ta pandai masak la. da ta pandai layan aku. bau pun hapak je. aku ceraikan kaw ! aku perlukan owng yang serasi dgn aku'

eh eh eh. kalaw jumpe mamat yang macm nie, memng aku sekeh pale lutut die laju2. sesedap je buad bini macmtuh. sahsah jumpe awekks laen lha tuh. watch out ye para wanita sekalian.

* nk ckp, jage gak ketrampilan kita k :)

adiosaaa

No comments: