Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Wednesday, December 8, 2010

cube faham perkara yang ta mungkin orang lain faham ~

assalammuaikum.

memang susah kita nak puaskan hati semua orang lebih susah kalaw orang tuh sendiri ta penah nak faham ape sebenarnye yang da terjadi. malah, menghukum terus terusan. . kadang2 diri terfikir. ape yang dilakukan adakah sudah ckup untuk puaskan hati semua orang? aku da cube sehabis daya seorang manusia untuk berikan yang terbaek bila menjalin sesuatu hubungan. tapi masih lagi aku di anggap salah. masih lagi aku di katakan egois. mane janjijanji kita dulu? mana kesetiaan yang penah kita sanjung satu masa dulu? aku tahu, aku seorang manusia yang hina, kerdil, ta sempurna di sisi Dia. tapi aku minta kaw mengenali diri aku. . minta kaw selami diri aku tanpa kaw hukum aku . perasaan? aku cuma ingin jauh. jauh dari segala galanya. ye aku taw. tuh bukan lah jalan yang terbaek buad diri aku. tapi, keadaan memaksa. sedangkan kaw sendiri ta perlukan aku kan? kaw da putus asa dengan semuanya. ta mengapa. aku ta pernah salahkan sesiapa dalam perkara seremeh nie. cuma satu minta, jangan jatuhkan hukum jika kaw sendiri ta pasti keadaan ni semua. memang. orang semua akan nampak salah aku. . ye aku redha. . hidup masih perlu di teruskan. membisu ta bererti aku buta. . aku masih nampak kegembiraan. dan aku harap ia sentiasa terukir. walau kaw jauh, aku nak kaw dekat di hati aku. segala nya ta pernah berakhir. dan tak kan aku akhirkan nya. biar dunia terbalik sekalipun, biar nyawa di minta sekalipun, kita tetap bersahabat. jangan pernah di sia sia kan erti sahabat itu ~



No comments: