Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, December 16, 2010

cerita cinta saya

assalammualaikum .

ehem ehem. agak berhabuk cket belog da lame ta post pape. huhu. usai je induksi, segera aku angkat kaki balik umah. da ta sanggup duk lame lame kat sane. banyak benda yang wat aku serabot. kat umah, sgt tenang, tade sape pun kacau aku. aku leh wat sesuke aty aku
* yekan je la :)

ok. ini cerita saya. cerita cinta saya. walaupun banyak da perkara yang mungkin buad si dia makan haty, tapi si dia tetap setia dgn saya. tetap setulus haty mencintai saya. i lap yu darl. awak tahu tak, saya sgt CEMBURU bila tgk orng laen mengedate. kita bile ? even baru 2 bulan lepas kite jumpe, tapi saya nak jumpe salu * sumpah gatal
awak, saya sumpah giler ta reti nak ekspress cinta saya pada awak. tapi awak pun da tahu kan saya mcm mane. saya ni ske pendam perasaan. mungkin kadangkadang baru awak dapat rase cinta saya yang sangat hangat membara tuh. hehehe. tapi ta bemakne saya salu lupe dan ta cinta awak. oweys saya ingat dan risau pasal awak ;)

sebab tuh kalaw buleh, saya nak kite sentiase bedoa yang jodoh kite akan sentiase di pnjangkan, dan kite dapat hidup samesame.


nant da cukup dwet jangan lupe masuk minang saya taw . ahakzz * gelaks gewdikss

graciass ;)

No comments: