Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, December 2, 2010

bila darah naik ke muka


assalammualaikum.. selamat berhari khamis semua.
ehem ehem . cube bace lagi sekali tajuk entry aku kali nie. emm ,seram tak seram tak? hahahahah.. semalam adalah hari yang sangat menstress kan aku. kenapa ? latihan koir lagi dan lagi, menghadap ragam owng yang mcm2, dannnnnn.. nfon kesayangan aku tuh terjatuh. warghhhhhhhhhhhhhh! apekah malang naseb aku. on bebanyak kali pon still taleh idop.. ou no. mati kah dia. skrin golap gulite. memng resah gelisah aku petang semalam. . aku nie da lah taleh idup tanpa nfon. huhu.. << -- bajet owng ta dapat crik nant :P

tapi, naseb la baek bila owng kol, aku dapt detect lampu kelip2. then bila angkt, yahoooo.. si muchuk upenye.. cepatcepat ngadu kat beliau tentang naseb diri. baek la si encik faham. . terus menggedikss nak nfon baru. heee.. tape la awak, saya malu lahh. ( tapi mahu awak kene faham k.) haha.

eerrr errr, kalaw nak nfon macam nie agakagak buleh ta?





p/s : encik faez, nie fon tuh :)

graciasss ~

No comments: