Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Friday, December 3, 2010

bidan terjun ~

assalammualaikum
.
dan salam 1 malaysiaaaaaaaa.. ehem ehem.. ta sampai pun lagik sejam, aku akan flyyy ke malacca. bestbestbest. walaupon bukan balik ruma, tapi bile da ade kt tanah tumpah darah sendiri, memng lha tersangat hepi kan. tapi kawankawan koir ku. kite ade misi dan tanggungjawab yang sangat berat okie? jadi, tolong jangan hampakan perasaan owangowang kat sekeliling kite. ceh ceh ceh. sekeliling la sangat. tapi tuh la. seriuss. aku nak menang pertandingan nie. kite da bersusa payah dalam segala gala nya. penat melalak tiap2 malam.. then, kaw tanak menang ? choii !!! ape da. tade semangat kesukanan btul. eh eh eh.. semangat kekoiran. hambek kaw. bahase tahun bile tah aku letak.. ehmm.. harap aku buleh jugak. yela, tetibe pas mandi tadi, diserang virusvirus cinta.. eh taktak. virus selsema lerrr.. erghhh !!! ta sukenye. bile selsema, means, akan sakit tekak dan suare akan jadi sengau sket. heeeeeee.. tapetape. saya minum ayak manyakmanyak k. dun woryyyyy. heeeeeee.

ok ok. barang da siap pack, kipas ade. kasut comel ade. haha. bju da siap iron.. oraitt. rasenye, sume ok kot. ou lupe.. nfon baru da siap cas da. hahaha. saje wat bagak mention nfon baru beli semalam kat angsana. eh eh. tercakap lagi. huhuhu.. walaupun saya ta dapat amek kaler pink punye, (sebab mahal) yang nie pun okie la. selamat tinggal nfon lame kuh express music 5700 . tersangatla banyak kenangan selama 3 tahun kite bersama. dan akhirnye, kaw pergi jugk. aku ta mampu nak pulihkan kaw. kerana upahnya tersangat la mahal. jadi, kaw duk la diam2 dulu ye nfon,. ouh , selamat dtg C3 kuh. kaw sangat la comelssssss. harap kite berkekalan la hendaknye k :)

tymes up ! jumpe di laen entry.
graciass ~

No comments: