Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, November 28, 2010

rasa merasa dirasa terasa = sama meaning ta?

ouch ! bahana terkena hujan tadi menyebabkan kepala ni ha ta henti2 berdenyut. sakit kot. rase nak demam pun ade.. errghh.. tyme2 nie la terasa alangkah indahnya kalau dapat rehat2 kat ruma. da terlalu penat memerah otak + menjaga haty orang + bekeje . ish ish ish. teruk betul kan. emm.. ta saba nak cuti lame2. tapi macam ta de jew. bizi kot dgn koirnye lagi. induksi. attachment. hoi ! ingat aku nie robot yang makan multivitamin banyak2 ke? grrrr.. (nie monolog dalam aty sajja ye ). tetibe teingat sumthing. td de owng tego cara aku. errr. wei , ingat senang ke nak wat tuh. punye la payah aku menebalkan muke, sedap2 ckp cmtuh. sume pandang kot. tersebak sikit di situ.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

owang kate praktis make perfect. so, GAMBATE my koir groupp. i noe yu can do it. dan 1 lagik, kepada awak.. ohh no! yes yes. awak la yang tengah bace tuh. err.. kalaw nak tengok saya mara , cuba la buad lagik macam td ye.. actually saya memng skeeeeeeeeee sangat . <<< ----- tgh mara tolong takut ><

No comments: