Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Tuesday, November 30, 2010

bila stress bergabung




assalammualaikum.
*sigh!
orng kate ta baek mengeluh kan? tapi enta la. bg aku bila aku wat cmtu, terasa lega urat2 saraf aku nie. yela walaupun masalah takan setel pun dgn sekadar mengeluh. hurmmm.. due tige hari nie , aku terase amatlah tensen+stress=tekanan .huhu. same je maksudnye tuh . smpai tade mood . mesti kowng na kate hormon ta stabil an. ermm maybe la kan. aku nie ske sgt ikutkan perasaan. indanye dapat jerit kuat2. lepaskan sume yang ade. ou. lupe plak. kalaw sape2 yang dgr aku terover jerit mase latihan koir tuh, jangan la plak watwat terkejut manje gitu ye. pahampaham suda.

... semakin hari, aku rase semakin stress sgt duk sini. kenapa la ta biakan kami study dgn tenang kat cni. da la nk cuti susa. dandan last minit nak suh wat perpindahan. walaweyh! kalaw kaw tlg tape. nie ingt aku nie larat ke nk menangkut brg aku yang da 3 tahun bermaustatin kat ini. ta bole ke pikir sket perasaan kiteowng nie. bape kali nak suh pindah? 6 bulan nie je, da 2 kali aku pindah. memng sah la kaw nk putuskan urat kentut aku kan???dasar dasar! haishhh ! terlalu sabar dgn sume nie . harap2 sume nye akan ada hikmah yang terbaek untuk semua. aminnnnnnnn..

... N.A.R.A ------ >> aku ta pandai luahkan perasaan aku depandepan. tapi siyesly, aku tanak kite jauh. aku taw, mase ta cukup untuk kite. mase aku bz, kowng free. tyme aku free kowng bz. korang.. aku mintak maaf sgt2 kalaw sepanjang perkenalan kita, aku ade byk sakitkan haty kowang. ade wat korang nanges. wat kowang terasa aty. ta pedulikan kowng. aku mintak maaf banyak2. sesungguhnya aku sayang persahabatan nie. dan aku tanak ia putus sebab benda2 yang remeh. .


aku SAYANG N.A.R.A aku






p/s : akuh senantiasa doakan yang terbaek untuk kita semua . harapan terlalu besar, impian kita sama ^^

No comments: