Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Sunday, October 10, 2010

salam

fuhhh.. berhabuk betul blog nie. lame da ta mengupdate pape. emm suryy la pade silent reader ku semua (ade ke) huhu. kesempitan waktu menjejaskan hubungan kita bersama. cewahh :)

neway, banyak perkara yang berlaku semenjak blog nie aku tinggalkan. kebizian keje di wad, kemudian ke permai pula. alhamdulillah, research yang selama nie kteowang berhempas pulas siang malam , akhirnya telah sampai jua ke penghujungnya. bayangkan la, dari bulan puasa hinggalah ke bulan raya , barulah siap . dan presentation nya telah pun dilaksanakan dengan sedaya upaya kami. walaupun banyak halangan dan komen membina dari pengajar, namun kite sume da buad yang terbaek. kan kan kan ? :)

special thanks to : paien, ary, linda, yana, dayo, pana, wanie, n shaz.

*kowang memang rakan group yang terbaek la.

osce :

well done !
haha. walaupun tah hape2 yang aku buad dalam stesyen uh, namun yela. da lepas pun sume tuh. skunk yang buleh di wat , tawakal n berdoa supaya resultnya okie saje :)

081010
kami dapat show ;P
sekadar memenuhi undangan bagi pihak kolej. kami iaitu kumpulan koir, telah pun di minta untuk menghiburkan para peserta Konvensyen Inovatif dan Kreatif, anjuran KKM peringkat kebangsaan. masa yang diberi seminggu je untuk kiteowang berlatih. 4 buah lagu. dan alhamdulillah, sumenya telah berlangsung dengan lancarnya. buat budak2 koir, tahniah kowang. kita memang terbaek . chewah :)
ingat pesanan cik mirul. nie adalah sebagai salah satu persediaan untuk kite sume ke konvensyen melaka tuh nant. hope kita sume dapat wat yang terbaek okie ? aku taw kowang buleh ^^

oh ye. semalam 091010.

NARA'S n the gang berfoya foya di banda. al maklum la saja. elaun da di masukkan. apelagi dak2 nie. meronggeng la di CS nun. ;)
neway tujuan asalnya mau menemanin si adek comels SHIDA ke klinik gigi. tapi kesudahanya memborong sakan . aku? macam besela , sibuk mencari cardigan baru. lagipun , baju kesayangan aku tuh hilang entah kemana masa hari koir arituh. huh! seb bek ade bju baru. hehe.

emm, esok suda mula ke wad. ta taw lagik keje ape. cmane la nie. seseorang, tolong bagi jawapan

*tiada lagik. semoga ketemu di lain masa ;)
sayang semua

No comments: