Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Thursday, May 6, 2010

keSUNYIan



gambar tade motif :)

arine berakhirla suda 1 paper final aku iaitu MEDICAL NURSING 4. soklan? not bad, mencabar jiwa dan raga jugak la. tp nk wat cmane an. sume nye da berlalu . so sekarang yg tinggal ialah berdoa dan bertawakal kepada NYA :)

so, perjalanan hari ini ? tah la. aku rase sgt stress . mcm bru first time je amek pekse. padahal da kali ke bape pon aku ta ingt . hehe. em, pertama, tetbe je aku rase keseorngan.kesunyian. ta taw la knpe ngan aku ni :(

mgkin terlalu HOMESICK atau aku je yg ikutkan perassan. sampaikan dalam aku ta sedar, aku da pon mengalirkan air mata .aku ni. sangat la ta kuat . smpaikan bnda kecik pon aku nk nanges. hehe.. tapi alhmdlillah. bak kate orang, ble kte menangis, secara ta lgsung, kte dpt reda kan sedikit sebyk perasaan uh . emm terima kasih la kepada 'abg faez' saya yg amat memahami diri ini.

leb yu lah cygg :)


No comments: