Followers

meet me

My photo
malacca, Malaysia
MALACCA, MY

Monday, May 3, 2010

hari isnin yang indah ??

salam sejahtera serta salam satu malaysia . chewahh.. skema la plak aku arine. hahax :) .. neway, arine isnin, bermula la hari baru dan dalam bulan yang baru. harap2 sumenye berjaln dengan lancar serta mengikut apa yg telah direncana kan .. AMINN ..

Kelas arine lebih byk lepak daripada stdy.. walaupon masing2 taw yg exm final tinggal 2 hari je lg.. bleh di katekan memng da tahap dewa cipan r nk stdy.. tp dak2 kelas aku ha, termasuk la tuan yg tengah taip ni pon 2x5 gak. hehehe.. tah knape ble bukak je nota , bwu selak 2,3 helai ni, mate aku otomatik layu selayu layu nye :P tah nates mane tah yg dok ske sgtt men gyut2 kt bjik mate ni ha ... grr.. memng taw2 je aku nk bce die dtg.. harharhar

Emm hari nie juge adalah hari melepak untuk NARA . Jumpe, gelak2, share citer, mkn2, dan ade sedikit unsur menganyam ketupat di situ.. haha.. opssss ta sengaje :D
and lg 1 ade aktiviti berfaedah gak yg kami lakukn.. ha nk taw pe?? jum maen conteng2. hahaha.. dan salunye, aku lah yg jd mangse untuk mengeluarkan idea yg tah pape tah nie. huhu.. but, its so sweet la babe ( blushing.. blushinggg :p ) + FUN

mlas nk cter . kowng tgkk la sendiri yea hasil kerja kami :)











persembahkan : N.A.R.A :)















No comments: